پسر ناز مامانیپسر ناز مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

پسرم دنیای من

عکس های 14 ماهگی...

1394/10/26 0:14
نویسنده : مامان کورش
1,255 بازدید
اشتراک گذاری

عسله مامان،یکی یه دونم،قربونت برم بوس،این ماه واسه عکسای 14 ماهگیت با کاغذ و مقوای رنگی تاج و کراوات درست کردم.

تا کرواتو بستم گردنت کندی و تحویلش دادیدلخور، تاجم که تا میگذاشتم سرت در می آوردی و میدادی به باباییغمگین.این شد که نتیجه ی عکسا اینطوری شدخندونک:

واسه مامان مهم نیست تو عکسات خوب و خوشگل و مرتب وایستی یا نه،مامان هر عکستو هزار بار نگاه میکنه و میبوسه. اونقدر دوست دارم که هر عکست واسم قشنگترین و دوست داشتنی ترین عکسه دنیاست.روزی هزارتا عکسم ازت بگیرم  و نگاه کنم سیر نمیشم. وقتی اینارو درست میکردم مطمئن بودی نمیگذاری بگذارم رو سرت ولی واسم مهم نبود واسم این مهم بود که 14 ماهگیتو جشن بگیرم، اونم توی دل خودم.دوست دارم پسر قشنگم ،دوست دارم دوردونه م ,عاشقتم، باور کن ... خیلی زیاد...

پسندها (14)

نظرات (8)

مامان امیر علی
26 دی 94 8:36
چه پسر ناز و جیگری خدا حفظش کنه
عمه إلی
26 دی 94 14:53
ای جانمممممممممممممممممممممم
مامان هدی
3 بهمن 94 17:36
عزیزم. چه مامان باذوقی. چه گل پسری. خداااااااا. ماشالله هر روز ناز تر و ماه تر میشه. از چشم بد دور باشی عزیزم.
مامان آرسام
3 بهمن 94 19:23
ماشاالله به آقا کوروش...خیلی نازه
مامان سونیا
4 بهمن 94 15:49
ای جان خاله فدات شه 14 ماهگیت مبارک
کیان
5 بهمن 94 9:17
به به دستتون درد نکنه بابت کار دستی ها کورش جون ما هم از دیدن عکسهای تو خسته نمیشیم
.•♥خواهری بلور ♥•.
7 بهمن 94 2:33
سلام دوست عزیزم خوبید؟ به نیت ،نیت هامون ختم قرآن آسمونی گذاشتیم،خیلی خوشحال می شیم تو حس خوبمون شریک بشید. .. من و بلور منتظرتون هستیم ...
حامی
21 بهمن 94 23:44
سلام فوق العاده هستند ایشون ) خنده های دلبرانه ای دارن،