پسر ناز مامانیپسر ناز مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

پسرم دنیای من

15 ماهگیه قند عسلم ...

1394/12/7 1:31
نویسنده : مامان کورش
924 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان،سفید برفیه خوشگلم یا به قول عمه مریم :سفید بلوریخنده،قربونت برم که اینقدر بامزه و دوست داشتنی هستی.حالا دیگه 15 ماهه شدی. 15 ماهگیت هم مصادف شد با روز ولنتاین، ولنتاینتم مبارک عشقه کوچولوی من بوسبوسبوس. وقتی نگاهت می کنم کاملا احساس می کنم که بزرگتر شدی.اینو هم تو چهره ت و هم تو رفتارت میبینم.

 

 

 

 

یک سال و سه ماه و یازده روز:

(یک سال و سه ماه و یازده روزگی):

شکوفه های زمستانی:

 

این روزا خیلی شیطون شدی و شلوغیات حد و حساب نداره. واسه این ماهت کلی حرف واسه گفتن دارم.تازگیا خیلی مهربون شدی و هر از چند گاهی میای بغلم میکنی.مدله بوس کردنت هم عوض شده الان وقتی می گم بوسم کن دهنتو تا جایی که میتونی باز میکنی و میچسبونی به لپمخنده (قبلا پیشونیتو میچسبوندی به لپمخندونک) وقتی بوسم میکنی من قند تو دلم آب میشه،همیشه همراه با بوس کردنت یه لبخند شیرین هم به لبت داریبوس.

بازیه مورد علاقه ت توپ بازیه اونم از نوع فوتبالش. روزی چند بار میری توپتو (توپ بارسلونا که مامان جون واسه 10 ماهگیت خریده بودن) میاری بعد میری سراغ بابا دستشو میکشی و بعد من،جفتمونو میاری تو حال خونه و میگی فوتبال بازی کنیم و اونوقته که سه نفری شروع می کنیم به بازیخندونک.

بعد از فوتبال کتاب خوندنم خیلی دوست داری تا چشمت به کتابات بیافته می گی بخون.کتاب مامان تو بهترینی و بابا تو بهترینی و سری کتابای تاتی کوچولو ها رو خیلی دوست داری چون عکساشون عکسای واقعیه بچه هاست ولی کتابایی که عکساشون کارتونیه رو اصلا دوست نداری.

جدیدا خودت میری  TV  روشن میکنی ولی دو سه دقیقه بیشتر نگا نمی کنی و میری سراغ بازی. فقط کارتونه ریرا رو کمی دوست داری و چند دقیقه ای نگاه میکنی. نگاه کردن فیلمهای خودت تو گوشی هم سر گرمیه جدیدته.جالبه هر جا تو فیلم بخندی شروع میکنی به خندیدن و هر جا گریه کنی یا از فیلم خوشت نیاد میزنی فیلم بعدیسکوت.

هر روز صبح میری شال و کلاهتو از تو کمدت بر میداری و میپوشی بعد میری پشت در و میگی دردر.منم وقتی قیافه ی ملوستو میبینم دلم نمیاد نبرمت بیرون اونوقته که زودی لباسامو میپوشمو با هم میریم بیرون.

واسه چیدن حلقه های رنگیت تو میله  روش جالبی داری حلقه ها رو دوتا دو تا یا سه تایی اول رو هم میچینی بعد میندازی تو میله و اونوقته که من این شکلی میشمتعجبتعجبتعجبسکوتسکوتسکوت.

جدیدا وقتی رو تابت میگذارمت همونجا خوابت میبرهبغل.

نقاشی کشیدنو خیلی دوست داری ولی من وقتی مداد دستت میگیری همش استرس دارم که یه وقت نکنی تو  چشمتترسو.

کارتای آموزشیتو جدیدا خیلی دوست داری اگه صد بارم بهت نشون بدم میگی بازم بگو.تقریبا همه اعضای بدن رو بلدی و همچنین بیشتر میوه ها و بعضی از حیوونا.

یه کار بامزه ای که میکنی اینه که میری تشک تعویض پوشکتو با یه پوشک میاری و پهن میکنی زمین و میخوابی روشو می گی عوضم کنخندونک.

عاشق بازی با اجاق گازترسو و لباسشویی هستی.

خیلی راحت با لیوان آب میخوری بدون هیچ زحمتی خودت پستونک و شیشه شیرو کنار گذاشتی.

میوه مورد علاقه ت اول توت فرنگی بعد موز و بعد پرتقاله.در مورد غذا هم تقریبا همه چی میخوری.تقریبا هر روز یه دونه تخم مرغ میخوری و یه سوپ که با آب قلم درست میکنم.تو نوشیدنی ها شیر بادامی که با موز و خرما قاطی کرده باشم خیلی دوست داری.

بالکنو واست مرتب کردم و موکت انداختم و هر روز دیگه اونجا خودت بازی میکنی و صبح ها کلی آفتاب میگیری.

 

 

پسندها (15)

نظرات (2)

شقایق دیزاین
16 اسفند 94 15:18
سلام,میخواین یه قالب خوشگل با کلی امکانات واسه وبلاگ نی نی ی خوشگلتون داشته باشین؟ حتما به ما سر بزنید. مطمعنم از وبلاگمون خوشت میاد. تقویم,قالب,پوستر نی نی هاتون.همه با وب ما ادرس وبلاگ: http://shaghayeghdesign-2.mihanblog.com/ شقایق دیزاین
کیان
14 فروردین 95 14:37
پستونک طلا سال نو مبارک