پسر ناز مامانیپسر ناز مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

پسرم دنیای من

زیباترین لحظه زندگیم...

1395/4/14 12:09
نویسنده : مامان کورش
1,456 بازدید
اشتراک گذاری

95.4.13

یک سال و هفت ماه و نوزده روزگی

کورشم،فرشته ی مهربون و دوست داشتنیه من، امروز عصر بعد از اینکه دو ساعتی کار من تو مطب دندونپزشکی طول کشید و شما و بابا یی تو اون مدت تو ماشین بازی می کردین برگشتیم خونه. وقتی خواستم لباساتو عوض کنم محکم بغلم کردی، اول فکر کردم نمی خوای لباساتو عوض کنم  ولی بعد دوباره بغلم کردی و هر بار تو چشمای من نگاه میکردی و لبخند میزدی. تو اون لحظه احساس کردم تو آسمونام و زمان ایستاده تا من این لحظه قشنگ رو تجربه کنم. مرسی که با دستای کوچولوت و چشمای معصومت زیباترین احساس دنیا رو بهم هدیه کردی.

خدایا شکرت

پسندها (6)

نظرات (2)

کیان
23 تیر 95 9:24
وای خیلی حس خوبی میتونم تصور کنم
مامان آنیسا
27 شهریور 95 7:08
آخی عزیزم چقدر بااحساسه دلش واسه مامانش تنگ شده بوده