پسر ناز مامانیپسر ناز مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

پسرم دنیای من

کلاس زبان تموم شد...

1393/7/20 9:03
نویسنده : مامان کورش
917 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسل مامانی بوس قربونت برم، پنجشنبه آخرین جلسه کلاس زبان بود. حالا فقط یه ترم دیگه مونده که IELTS رو تموم کنم. وقتی به استادم گفتم ترم بعد رو تا دو سه ماه نمی تونم بیام خیلی ناراحت شد. همه ش می گفت نمیشه باید بیای فقط یه ترم مونده. آخرش مجبور شدم بهش بگم باردارم. وقتی بهش گفتم باردارم خیلی تعجب کرد و گفت وااااقعا تعجب،پس نی نی کو. خیلی تعجب کرد از این که تا حالا متوجه نشده بود. حالا ترم آخر می مونه بعد از به دنیا اومدنت. فقط نمی دونم اونوقت پیش کی بگذارمت و برم کلاس. راستش خیلی خوشحالم که کلاسم تموم شد آخه این جلسات آخر همش فکر می کردم از نشستنای طولانی مدت سر کلاس داری اذیت میشی. راستی این یه مدت که کلاس رفتم طفلک بابایی رو هم خیلی اذیت کردم. هر روز که از سر کار بر می گشت منو می رسوند کلاس بعد 2 ساعت رو نزدیک پل خواجو کتاب می خوند تا کلاسم تموم شه .بعدش به خاطر من نزدیک یه ساعتی کنار زاینده رود (که البته الان خشکنده رود شده!) پیاده روی می کردیم و بعد می رفتیم خونه.واقعا دست بابایی درد نکنه که همیشه اینقدر خوب و مهربونه niniweblog.com .

پسندها (2)

نظرات (2)

سارا مامان آرتین و رادین
20 مهر 93 19:36
سلام ممنون که بهمون سر زدید ایشالا نی نی تون صحیح و سالم از تو دلتون بیاد تو بغلتون حسابی از این روزها لذت ببرید منم با کمال میل لینکتون کردم بخاطر وروجک اولم کم میام ولی سعی میکنم بیام و بهتون سر بزنم شما بیاین پیش ما راستی اسم نی نی انتخاب نشده هنوز؟؟؟
مامان کورش
پاسخ
مرسی عزیزم،فعلا یه چند تا اسم انتخاب کردیم ولی هنوز تصمیم نگرفتیم اسمشو چی بذاریم .
(مامان مهدیه)
22 مهر 93 23:29
سلام خانومی.ممنون که به ما سر زدی.شما رو لینک می کنم تا یادم بمونه وبلاگتونو دنبال کنم.انشااله نی نی گلی شما هم تا چند وقت دیگه تو بغلته.
مامان کورش
پاسخ
مرسی عزیزم،ما هم لینکتون کردیم.