پسر ناز مامانیپسر ناز مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

پسرم دنیای من

سورپرایز بابایی

1393/7/4 17:00
نویسنده : مامان کورش
287 بازدید
اشتراک گذاری

امروز کلاس زبان داشتم و زبان می خوندمniniweblog.com ، که یهو متوجه شدم از بابایی خبری نیست.رفتم اتاقت دیدم بابایی رفته بالای میزو با رنگ سرمه ای داره یه دایره وسط سقف می کشه!!! من از تعجب این شکلی شدم تعجب و بابایی وقتی قیافه منو دید این شکلی بود خندونک .گفتم: چیکار داری می کنی؟؟؟!!! گفت: حدس بزن .حالا هر چی من حدس زدم بابایی گفت نخیرم یه کار دیگه دارم می کنم... . حسابی کلافه شده بودمniniweblog.com  و یکمم عصبانی از اینکه نمی دونستم چیکار داره می کنه. بالاخره تصمیم گرفتم بشینم و تماشا کنم سکوت. بابایی که دید من دیگه ساکت شدم و چیزی نمی گم بالاخره گفت که داره واسه پسریش niniweblog.com  چشم نظر می کشه که یه وقت چشم نخوره .یهو گفتم : اااا چرا نتونستم حدس بزنم. خلاصه نتیجه ی زحمت 2 ساعته بابایی شد این :

حالا باید واسه اتاق پسرم یه لوستر خوشگلم بخریم.

93.6.27

پسندها (6)

نظرات (4)

دایانا
4 مهر 93 17:22
سلام. چه خوبه که کلاس زبان می ری. آفرین. از سایت منم دیدن کنید تازه درستش کردم بازدیدم کمه هنوز
مامان کورش
پاسخ
چشم، حتما به سایتتون سر میزنم.آره کلاس زبان تو دوران بارداری باعث شد احساس تنبلی و خستگی نکنم.
مامان جون
13 مهر 93 0:40
واقعا خیلی جالب بود مطمئنم اگه منم بودم نمیتونستم حدس بزنم، آفرین به این بابا
مامان کورش
پاسخ
مرسی عزیزم
سارا مامان آرتین و رادین
20 مهر 93 19:36
چه سوپرایز جالبی دست اقای پدر درد نکنه
کیان
30 مهر 93 9:11
چه باحال همیشه از این طور ایده ها خوشم میاد. سقف اتاق منم بابایی با ال ای دی ستاره بارون کرده خیلی خوشگل شده عکسش تو وبلاگ هست
مامان کورش
پاسخ
اینم فکر جالبیه .حتما میرم نگاه می کنم.