پسر ناز مامانیپسر ناز مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

پسرم دنیای من

مامانی خیلی دلتنگته...

1393/7/28 1:53
نویسنده : مامان کورش
1,362 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی مامان محبت قربونت بشم من.این روزا خیلی دل تنگ میشمغمگین.نمی دونم چرا،شاید از بیکاری زیاده.هیچ وقت تو زندگیم پیش نیومده بود که همش خونه باشمو استراحت کنم.اتاقتو چند وقتیه چیدم تقریبا تموم شده هر روز هزار بار میرم تو اتاقتو وسایلاتو نگاه می کنم و همش به این فکر می کنم که چیزی کم نداشته باشه.وقتی میرم اتاقت بیشتر دلتنگت میشم دوست دارم زود بیای پیشمون.دوست دارم بغلت کنم بوست کنمبوس.

نفس مامان، به دنیا اومدنت با همه اتفاقای مهم زندگیم فرق می کنه.همیشه تو هر اتفاقی من درس داشتم، یا واسه کنکور درس می خوندم یا دانشگاه میرفتم یا در حال درس خوندن واسه امتحانهای آخر ترمم بودم ویا در حال دفاع از پایان نامه.خلاصه همیشه کارامو تو بدو بدو انجام میدادمniniweblog.com.اما شما تو بهترین وقت زندگیم به دنیا میای.ارشدمو تموم کردم و دیگه استرس ندارم و کار خاصی هم فعلا انجام نمیدم. واسه همین با خیال راحت واست وقت میگذارم و کاراریی که آرزوشونو داشتم رو انجام میدم و واقعا می تونم بگم از هر لحظه این نه ماه که داره میگذره لذت میبرمniniweblog.com.واقعا با اومدنت به زندگیمون یه رنگ تازه بخشیدی .هم واسه من هم واسه بابایی وجودت، احساس داشتنت خیلی لذت بخشه.نمی تونم با کلمات بیان کنم که چقدر خوشحالیم و چقدر احساس خوشبختی می کنیم. نصف حرفامون راجع به شماست. چقدر قشنگه حس مادر و پدر بودن، حس عشق به فرزند، راسته که می گن تا پدر و مادر نشی نمی تونی این حس رو درک کنی.خدا رو روزی هزار بار شکر می کنم که من و بابایی رو لایق پدر و مادر بودن دونست و بهمون این لطف رو کرد که ما هم این حس قشنگ و دوست داشتنی رو درک کنیم.

پسندها (2)

نظرات (3)

کیان
30 مهر 93 9:30
سلام خاله چنتا عکس از اتاق قشنگ نی نی تون بزارید تو وبلاگش. تعرفشو کردید دلمون آب افتاد. راستی خاله مامانی منم تو اصفهان زندگی میکنه. من که هنوزکوچولوم ،ندیدم ولی مامانو بابا میگن اصفهان خیلی قشنگه. راستی یک سوال دیگه اسم نی نی تو نو چی میخواد بزارید خاله؟
مامان کورش
پاسخ
چقدر خوبه که شما هم اصفهان زندگ می کنید،من یه ساله اومدم اینجا ولی واقعا عاشق اصفهان شدم.چشم خاله جونی به زودی عکسای اتاقشو میگذارم.
سانی مامی شادیسا
30 مهر 93 11:35
ممنون که به وب دخترم سر زدین انشالله گل پسرتون به سلامتی بیاد بغلتون.... میدونم انتظار خیلی شیرین و درعین حال سخته وقتی بدنیا میاد انقدر کار داری و خسته میشی و وقتت رو پر میکنه که فرصتی برای دلتنگی نمی مونه
مامان کورش
پاسخ
مرسی سانی جون.
کیان
1 آبان 93 9:52
خاله جون ما اصفهان زندگی نمیکنم. ملیحه خاله مامانی اصفهان زندگی میکنه.ولی مامانو بابا هم زود زود میرن اصفهان دیدن اونا
مامان کورش
پاسخ
پس من اشتباه متوجه شدم .