پسر ناز مامانیپسر ناز مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پسرم دنیای من

یه روز مقدس...

1393/8/25 1:14
نویسنده : مامان کورش
1,318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی مامانبوس،قربون تک تک اون نفس هات بشم. الان که اینا رو مینویسم بابایی کنارم نشسته .هر دو مون از ته دل خیلی خوشحالیم و شور و شوق عجیبی داریم که اصلا قابل توصیف نیست. این آخرین شبی هست که شما تو دل مامانی هستی و فقط چند ساعت دیگه مونده تا بیای تو بغل مامان و بابا.اونقدر ذوق دارم که با نوشتن اینا اشک تو چشام جمع شده اما نمی خوام گریه کنم چون این لحظه ها بهترین و شاد ترین لحظه های زندگیمه. امروز عصر رفتم پیش خانوم دکتر، در کمال نا باوری گفت فردا 7 صبح بیا بیمارستان.خیلی برام غیر منتظره بود اما نه استرس داشتم ،نه حول شدم فقط از ته دل خوشحال بودم که فردا میای تو بغلمبغل.

کورش من، فردا بهترین و مقدس ترین روز زندگی منه، چون مطمئنم لحظه ای که شما بدنیا میای خدا داره ما رو نگاه می کنه چون می دونه یکی از فرشته های کوچولو و پاک آسمونیش داره زمینی میشه. من و بابایی یه آرزوی خیلی بزرگ تو زندگیمون داریم تو اون لحظه واسه بر آورده شدن آرزومون دعا می کنم تو هم دعا کن مامانی مطمئنم خدا دعای شما رو بر آورده می کنه.

عشق مامان بابایی خیلی خوب و مهربون و پاکه اونقدر که مطمئنم برات بهترین بابای دنیا میشه، از خدا می خوام به منم کمک کنه که بتونم برات مامان خوبی باشم .

(39 هفته و 2 روز)

پسندها (8)

نظرات (8)

کیان
25 آبان 93 11:48
خاله یادت باشه که من اولین نفری هستم که دارم تولد کورش جونو به شما تبریک میگم کورش جون تولد مبارک کوش جون دستت دارم خوش اومدی هزار تا گل برای داداش گلم که دوماه 29 روز از من کوچولو تره
مامان کورش
پاسخ
مرسی داداش کیان،کورش کوچولو هم شما رو خیلی دوست داره.
مامانِ نی نی
25 آبان 93 12:58
قدم نو رسیده مبارک. انشال به سلامتی.
مامان کورش
پاسخ
ممنونم عزیزم.
مامی پدرام فینگیل
25 آبان 93 18:34
سلام به مامانی عزیز دیدم دیگه به وبلاگ پدرام سر نمیزنید حدس زدم خبر جدیدی باشه.مبارک باشه.قدمش پر از خیر و برکت باشه
مامان کورش
پاسخ
مرسی عزیزم،از طرف من از روی پدرام جون ببوسید.
مامان سیما
25 آبان 93 22:54
وااااااااااای خدا مبارکهههههه
مامان نازی
26 آبان 93 22:43
سلام عزیزم امیدوارم کوچولوت سالم به دنیا اومده باشه اگه امکان داره پست سیسمونی تو ببینم البته اگه قابل دونستین
مامان آینده
29 آبان 93 12:37
سلام.قدم نو رسیده مبارک. میشه منم سیسمونیشو ببینم؟
مامان سیما
30 آبان 93 15:12
تبرییییییییییییییییک
مامان کورش
پاسخ
ممنونم مامان سیما.
خاله نیکا عسلی
2 آذر 93 21:55
سلام...مبارکههههههههههههه خیلی وقت بود سر نزده بودم .بالاخره کوروش کوچولو اومد.به سلامتی.عکس شو نمیذارین این فرشته کوچولو روببینیم؟
مامان کورش
پاسخ
مرسی خاله جون،از روی نیکا جون ببوسید.سعی می کنم به زودی عکساشو بگذارم.