پسر ناز مامانیپسر ناز مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

پسرم دنیای من

دو تا خبر خوب ...

1393/8/16 11:55
نویسنده : مامان کورش
1,527 بازدید
اشتراک گذاری

 

عشق مامانیبوس، مامان قربونت بشه واست خبرای خوبی دارم اول اینکه سه شنبه بابابزرگ و مامان بزرگ و دایی محمدت اومدن پیش ما و دو روز با هم بودیم هر چند خیلی کوتاه بود ولی بازم خوب بود که همدیگه رو دیدیم. بابابزرگ و محمد جون برگشتن و مامان بزرگ موند پیش ما تا وقتی که شما بدنیا میای ما تنها نباشیم و کمکمون کنه.

خبر خوب دوم اینکه آب زاینده رود بعد از 17 ماه باز کردنniniweblog.com. از این به بعد من و شما و بابابی میریم کنار رودخونه و قدم میزنیمniniweblog.com و از منظره قشنگش کلی لذت میبریم.

راستی دیروز عصر با مامان بزرگ رفتیم بیرون تا بریم کنار زاینده رود و قدم بزنیم و پیاده روی کنیم. اما سر راه رفتیم یه مغازه اسباب بازی فروشی که من خیلی دوسش دارم و کلی اسباب بازی برات خریدیم. خریدامون از اون مغازه شروع شد و دیگه کلی لباس و  چیرای دیگه برای شما خریدیمniniweblog.com. اونقدر خرید کردیم که آخرش زنگ زدیم به بابایی تا بیاد دنبالمون و اصلا یادمون رفت که قرار بود بریم پیاده رویخنده.

 

مامانی اینم یه عکس خوشگل از زاینده رود (پل خواجو):

اینم مردم اصفهان که همه از خوشحالی اومده بودن کنار رود خونه،سر تا سر رودخونه همین طور شلوغ بود:

پسندها (5)

نظرات (5)

بیتا
16 آبان 93 22:05
به سلامتی بیاد بغلت.
مامانِ نی نی
17 آبان 93 8:19
چشمتون روشن که مامانت اومده. اسباب بازی ها مبارکه. پر آب شدن زاینده رود هم مبارکه.
مامان کورش
پاسخ
مرسی عزیزم.
مامی پدرام فینگیل
19 آبان 93 0:09
سلام دوست عزیز از اومدنتون تو وبلاگم ممنون.همیشه خوش خبر باشی.
مامان نازیلا
21 آبان 93 10:29
به به همیشه خوش خبر باشی.اسباب بازی هاش مبارکه
مامان کورش
پاسخ
مرسی مامان نازیلا.
کیان
21 آبان 93 13:36
ماشالله کورش جون چه پا قدمت خوبه به افتخارت آب زاینده رودو هم که باز کردند.امروز که دارم اینو مینویسم نمیدونم شاید که دنیا آومده باشی شایدم نه. به هر حال ایشالله همیشه خوب باشی برای سلامتی خودتو مامانت دعا میکنم اگه دنیا اومدی این گل تقدیمت
مامان کورش
پاسخ
مرسی کیان جون،از بابت گل هم ممنون،نه هنوز کورش به دنیا نیومده فقط چند روز تا بدنیا اومدنش مونده.