پسر ناز مامانیپسر ناز مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پسرم دنیای من

هر روز یوگا

1393/8/7 23:55
نویسنده : مامان کورش
769 بازدید
اشتراک گذاری

کورش مامانبوس،قند عسلم فقط چند هفته دیگه مونده تا بیای بغل مامانیبغل.این روزا دارم همه سعیمو می کنم که مثل همه این 9 ماه پر انرژی باشم و تنبلی نکنم. از اول بارداریم تا حالا هفته ای چند روز یوگا کار می کردم، آخه ورزش کردن تو دوران بارداری تاثیر زیادی روی هوش شما داره. اما یه هفته ای هست که تصمیم گرفتم تا روزی که بدنیا بیای هر روز 30 دقیقه یوگای بارداری کار کنم. CD ای که خانوم دکترت درباره یوگای بارداری بهم داده خیلی حرکات مفیدی داره. اینا رو اینجا نوشتم تا یه وقت تنبلی نکنم و باعث شه هر روز ورزش کنمچشمک.

پسندها (3)

نظرات (3)

سارا شکيبا
9 آبان 93 10:21
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون ____
مامانِ نی نی
10 آبان 93 8:43
ورزش خیلی خوبه. مخصوصاً اگه انشالا بخوای طبیعی بیاری خیلی کمکت می کنه. کورش چه اسم قشنگیه. اصیل و ایرانی.
مامان کورش
پاسخ
مرسی عزیزم.
مامان نسرین
13 آبان 93 15:35
به سلامتی عزیزم. لینکت کردم
مامان کورش
پاسخ
مرسی گلم شما هم لینک شدی.