پسر ناز مامانیپسر ناز مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

پسرم دنیای من

نی نی و کلاس زبان

1393/6/29 9:49
نویسنده : مامان کورش
763 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی مامان محبت، یکی از کارای مفیدی که مامانی تو دوران بارداریش انجام میده رفتن به کلاس IETS ، از 30 اردیبهشت یعنی وقتی شما تازه 4 ماهه شده بودی کلاسام شروع شد.اولش خیلی دودل بودم  همش می ترسیدم حالم بد شه یا زیادی خسته شم و کلاسا نصفه کاره بمونه اما شما خیلی پسر خوبی هستی حتی یه بارم مامانی رو اذیت نکردی،آفرین به شما پسر گلم بوس.شکر خدا تو این 7 ماه که گذشت همیشه پر انرژی بودم و حالم خوب بوده. هنوزم بچه ها سر کلاس نمیدونن که من باردارم  آخه خوشبختانه شکم مامانی خیلی کوچیکه و این باعث میشه راحت برم کلاسچشمک. راستی از اول اردیبهشت هم کلاس یوگا می رفتم البته الان یه چند وقتیه که دیگه نمیرم.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)