پسر ناز مامانیپسر ناز مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پسرم دنیای من

کورش کوچولوی من ...

1393/9/19 11:35
نویسنده : مامان کورش
671 بازدید
اشتراک گذاری

از روز اول که بدنیا اومدی وقتی بغلت می کنیم می تونی سرتو خودت نگه داری و اطرافو نگاه می کنی هر چند بازم من و بابایی خیلی مواظبتیم.از پنج روزگی وقتی پستونکتو می گذارم دهنت خودت با دستت پستونکتو نگه می داری که از دهنت در نیاد جدیدا هم خودت پستونکتو از دهنت در میاری ولی کلا خیلی پستونک دوست نداری و بعضی موقع ها که واسه آروم کردنت مجبور میشم بهت پستونک بدم بار ها از دهنت میندازیش بیرونniniweblog.com.

 عشق مامانی عاشق حموم کردن و آب بازی هستی niniweblog.comوقتی میبرمت حموم اصلا گریه نمی کنی و اگه تو اوج گریه کردن هم باشی  با حموم کردن ساکت میشی .وقتی روی شکم می گذاریمت رو پامون  یا روی بالش با دو تا دستت خودتو بلند می کنی و اطرافو نگاه می کنی بابایی عاشق این کارته آخه قیافه ت تو اون لحظه واقعا دیدنیه

(23 روزگی)

 و وقتی خسته میشی سرتو می گذاری رو دستمون و خیره میشی به یه جا (مثل عکس سوم) کلا این کارو خیلی دوست داری اگه گریه کنی وقتی می گذاریمت رو پامون سریع آروم میشی.هر بار که میبریمت دکتر یا مرکز بهداشت وقتی دکترت معاینه ت می کنه اصلا گریه نمی کنی و فقط با تعجب اطرافو نگاه می کنی و قیافه متعجب به خودت می گیری که دکتر داره چیکار می کنه.چند باری هم که ازت خون گرفتن یا واکسن زدن اصلا گریه نکردی یا اینکه در حد چند ثانیه جیغ زدیniniweblog.com و خیلی زود آروم شدی انگار نه انگار که اتفاقی افتاده. جدیدا نسبت به حرفای من عکس العمل نشون میدی و وقتی باهات حرف میزنم با دقت منو نگاه میکنی اما بعدش زود خسته میشی و شروع می کنی به گریه کردن.بازی کردن با بابایی رو خیلی دوست داری وقتایی که بیداری و بابایی خونه ست کلی باهاش بازی می کنی و بغلش آرومی اما وقتی میای بغل من یا می خوابی یا گریه می کنی یا شیر می خوری.بابایی خیلی  خوب بلده شما رو بخوابونه.کلا رابطه ت با بابایی خیلی خوبه.بعضی روزا بغلت می کنم و خونه رو می گردونمت این کارو خیلی دوست داری و با دقت اطرافو نگاه می کنی وقتی گریه می کنی با این کار ساکت و آروم میشی.وقتی خسته ای و خوابت میاد مثل بچه گربه ها تا سرتو ناز می کنیم چشات کم کم بسته میشه و خوابت میبره.

خاله المیر سه تا جغجغه واسه شما خریده  بود که صدا و شکل هر کدوم متفاوته یکیش رو خیلی دوس داری و با شنیدن صداش بلافاصله آروم میشی اما نسبت به دو تای دیگه هیچ عکس العملی نشون نمیدی.

این روزا احساس می کنم خیلی تپل شدی niniweblog.com آخه حسابی شیر می خوری وزنتم اضافه شده وقتی بغلت می گیرم اینو کاملا احساس می کنم.دفعه قبل که بردمت دکتر و وزنت کردیم توی 5 روز 500 گرم وزنت اضافه شده بود دکترت خیلی راضی بود و می گفت معمولا بچه ها هفته های اول وزنشون کم میشه و بهم گفت آفرین که این قدر خوب بهش رسیدی البته به زبون خود دکترت گفت :((آفرین مامانی دست پختت عالی بوده)) خندونک .دکترت خیلی شوخ طبع و خوش اخلاقه.توی بیمارستان هم روزی که بدنیا اومدی دکترا و پرستارا بهت می گفتن نی نی سفید و تپلی.تو بیمارستان قبل از این که بیارنت تو اتاق و من ببینمت یه خانوم دکتر به یه پرستار می گفت این مامان نی نی سفید و تپلیه.اون قدر این قضیه تو بخش پیچید که مامان مریضای دیگه میومدن اتاق ما و می گفتن میشه نی نی تونو ببینیم می گن خیلی تپل و سفیده!!!.

روزای اول نمی تونستم هم به شما برسم و هم کارای خودم رو انجام بدم اما دیگه ید گرفتم که واسه هر روزم حسابی برنامه ریزی کنم تا به همه کارام برسمniniweblog.com.تا چند روز دیگه هم می خوام دوباره زبان خوندن رو شروع کنم niniweblog.com.

قربونت بشم من هر صبح که از خواب بیدار میشم و نگاهت می کنم میبینم قیافت با روز قبل کلی فرق کرده و بزرگتر شدی و کارایی که هر روز می کنی با روز قبل متفاوته.چقدر شیرین و لذت بخشه تماشای بزرگ شدنت.خداروشکر می کنم که یه پسر سالم و دوست داشتنی بهم داده.دوست دارم کورشم.

پسندها (8)

نظرات (15)

مادر
18 آذر 93 10:03
ماشاء الله خیلی خیلی نازه خدابرتون نگهش داره
مامان کورش
پاسخ
ممنونم عزیزم،شما لطف دارین.
مامان شادمهر کوچولو
18 آذر 93 14:57
زودتر عکسهاشو بزارین ببینیمش این آقای کوروش تپل مپل عزیزو...هزار ماشالله
مامان کورش
پاسخ
چشم خیلی زود عکسای جدیدشو میذارم.
نیلوفر
18 آذر 93 16:19
سلام ای جونم،مامانی زودتر عکسهاش رو بذارید که دلمون کلی براش تنگیده،ایشالا که تنش همیشه سالم باشه و لباش خندون
مامان کورش
پاسخ
چشم حتما.
مریم
18 آذر 93 21:14
ای جاانم چه گوگوله. خدا حفظش کنه. برا منم دعا کن مامانی
مامان کورش
پاسخ
مرسی عزززیم.ایشالا خدا بهتون یه نی نی ناز و تپلی بده.
خاله
18 آذر 93 21:51
قربونت برم آقا خوشگله خیلی نازی بیا پیشم
مامان کورش
پاسخ
ممنون خاله جون شما لطف دارین.
مامان جون
19 آذر 93 11:39
ای جونم .چقدر نازه .از طرف من و سامیار ببوسش.خدا حفظش کنه ای گل پسرو
مامان کورش
پاسخ
مرسی گلم.
مامان جون
19 آذر 93 11:50
مامان کوروش خوشحال میشم بهم رمز بدی
مامانِ نی نی
19 آذر 93 15:01
یعنی من عاشق این به دوربین نگاه کردنشم. همه ی بچه ها آبو دوست دارن. حسابی خوش میگذرونن
مامان رخساره
20 آذر 93 14:43
الهیییییییییییییییییی جاااااااانم کورش کوچولو ماشاله بهت که انقده تند تند داری بزرگ میشی خدا حفظت کنه ناز نازی
مامان کورش
پاسخ
مرسی رخساره جون،عوض من از روی کیان ببوسید.
مامان نسرین
20 آذر 93 15:32
عزیز خالههههههههه جونم خیلی دوستش دارم وای چه جالب چون خیلی خیلی کاراش به ماهان شبیهه. پست 1 ماه گذشت منو بخون. جیگرشووووووووو
مامان کورش
پاسخ
آفرین هم به ماهان جون و هم به کورش کوچولو که هر دو اینقدر زرنگن.
مامان کیان
21 آذر 93 10:05
عزیز دلم ......چقدر زود زود بزرگ میشی .مسلما الهه جون یکی از زیباترین دوران اینه که شاهد قد کشیدنها کورش جون و هر روز تغییر میکنه و این خیلی قشنگه....هر روز جدید ...کار جدید ...قیافه جدید...آدم جا میخوره
مامان کورش
پاسخ
بله راضیه جون خیلی زود زود بزرگ میشن این کوچولوها.
نیلوفر
21 آذر 93 19:47
سلام خداااااااااااااااااااااااا، هزار ماشالا، خیلی نفسه، خدا نگهدارش باشه دوست دارمت کورش جوجویی
مامان هدی
22 آذر 93 17:19
هزار ماشالله . پسرتون خیلی بانمک و دوست داشتنیه. بابت رمز هم ممنونم. انشالله هر روز شاهد قد کشیدن و بزرگ شدنش باشید و سایه بابا مامان بالا سرش باشه و با ناز اونا بزرگ بشه. سیسمونی خیـــــــــــــــــــــــــــــلی نازی هم داشت. کی از اینا استفاده می کنه من که خودم دلم ضف میره واسشون.
مامان کورش
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف دارین,بابت خصوصی هم ممنون.
سپیده
27 بهمن 93 20:34
وااااااااااااااااااای ماشاالله خیلی پسر نازی دارین میشه رمز سیسمونی رو داشته باشم؟
مامانی
22 آبان 94 0:41
میشه رمز پست سیسمونیشوبدین ؟