پسر ناز مامانیپسر ناز مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

پسرم دنیای من

یک ماهگیت مبارک پسرم...

1393/9/25 23:09
نویسنده : مامان کورش
5,061 بازدید
اشتراک گذاری

کورش یک ماهه ی ما:

کورشم، پسر یه ماهه مامانی، قربونت برم من، چقدر خوشحالم که یه ماهه شدی روزی که به دنیا اومدی خیلی ظریف و کوچولو بودی مامانی. همش نگرانت بودیم که یه وقت اتفاقی برات نیافته. اما شکر خدا حالا کمی تپلی و قوی تر شدی. این یه ماه پر از خاطره های خوب و به یاد موندنی بود برامون. یه روزایی با کارات ما رو خندوندی یه روزایی از کارات تعجب کردیم که چطور با این که اینقدر کوچولویی این کارارو می کنی و یه روزایی با گریه هات گریه کردم .مثلا چند روز پیش وان رو پر آب کردیم و گذاشتیمت تو وان ، بابایی سرتو با دستش نگه داشته بودو شما خودت بدنتو روی آب نگه داشته بودی وقتی بابایی خواست شمارو به پشت برگردونه یهو دیدیم با دستای کوچولوت دستبند بابایی رو محکم گرفتی و هرچی من وبابایی سعی کردیم دستتو از دست بند جدا نمی کردی.متوجه شدیم از اینکه بیافتی تو آب ترسیدی. بابایی زودی بغلت کرد و همش باهات حرف زد که پسرم نترس بابا مواظبته آخرش من به زور تونستم انگشتای کوچولوتو تک تک از دستبند جدا کنم.

مامان فدات بشه، چقدر خوبه که اومدی تو زندگیمون. مامانی اینجا خیلی تنها بود، حالا هر روز کنار مامانی هستی. با هم بازی می کنیم، حرف میزنیم، کتاب می خونیم، آهنگ گوش میدیم.عشق کوچولوی مامان خیلی دوستت دارم و خداروشکر می کنم که کنارمون هستی.  

پسندها (5)

نظرات (9)

nira
25 آذر 93 15:04
یک ماهگیت مبارک ، پسر خوشگل و ملوس مشتاق دیدارت بودیم، چقدر هم خواستنی هستی تو اسمت هم خیلی قشنگه، خدا حفظت کنه
مامان کورش
پاسخ
ممنون نیرا جون شما لطف دارین.
مامان کیان
25 آذر 93 20:40
عزیزم یک ماهیگی مبارک ...چه زود یک ماه گذشت..و شما چه زود بزرگ شدی فدات شم .
مامان کورش
پاسخ
مرسی خاله راضیه,بله کورش هم مثل کیان جون زود زود بزرگ میشه.
نیلوفر
25 آذر 93 21:15
سلام گل پسری اولین ماهگردت مبارک باشه،عزیزم ایشالا که همیشه تندرست باشی
مامان کورش
پاسخ
مرسی خاله نیلوفر.
مامان نسرین
25 آذر 93 22:19
مبارک باشه عزیز خاله خیلی دوستت دارم حتی از این راه دور مامانش میبینی چشم به هم می زنیم ماشالله بزرگ میشن؟؟؟ خدا همشونو حفظ کنه. خوشحالم که پسرامون هم سنن.
مامان کورش
پاسخ
مرسی خاله نسرین.بله واقعا این یک ماه اندازه یه چشم به هم زدن گذشت,اولش می گی حالا کو تا یه ماهه شه, اما تا به خودت میای یه ماه شده.
مامان کیان
26 آذر 93 0:54
عزیزم چقدر تپلی شدی ماشالا ماشالا فدای نگاهت خوشمزه
مریم
26 آذر 93 9:54
مبارک باشه عزیزم یک ماهگیشمرسی مریم جون.
مامانِ نی نی
26 آذر 93 13:59
مبارکه عزیزم. ماشالا به پسرت
مامان کورش
پاسخ
مرسی خاله جون.
مامان نی نی
29 آذر 93 23:51
سلام خانمی مبارک باشه من بالاخره با دخترم اومدم خدا کورش کوچولو رو براتون نگهداره
افسانه
12 دی 93 11:42