پسر ناز مامانیپسر ناز مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

پسرم دنیای من

نظرات (9)

نیلوفر
13 دی 93 10:40
سلام خدا خدا چه دست و پای نانازی،هزار ماشالا کورش جونم همیشه تنت سالم باشه عزیزم
مامان کورش
پاسخ
مرسی خاله نیلوفر
مامان رخساره
13 دی 93 12:42
اییییییییی جوووووووووووووووووونم عاشق دست و پای نینی کوچولوهام قربون ظرافت کاری خدای مهربونمون بشم من فدای کوروش کوچواوی ناز با اون دست و پای شیرینش بووووس هوووووااااار تا
مامان کورش
پاسخ
منم خیلی دست و پای نی نی یا رو دوست دارم خیلی بامزه ن.خدا نکنه خاله جون.
زهرا مامان شایان کوچولو
13 دی 93 14:36
الهی... چه دست و پای کوشولویییییییی خدا حفظت کنه
مامان کورش
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان کیان
13 دی 93 19:44
آخیییییییییی چه پاهای تپل و کوشولویی ..آفرین به مامان الهه با این ایده قشنگ عکاسی
افسانه
13 دی 93 23:28
سلام گلم . خوبی ؟ عزیزم ! چه دست و پای کوشولویی ! جانم . خیلی عکسای قشنگی شدن مامانش . ایشالله خدا حفظش کنه . پسر نازو ببوس .
مامان کورش
پاسخ
مرسی عزززیزم.
ساناز مامى کياوش
14 دی 93 19:11
الهى... چه دست و پاهاى کوچولوى نازى
مامان هدی
15 دی 93 10:07
عااااااااشق پای بچه هام. کوشولو و نازن. من که روزی چند بار کف پای دخترم رو می بوسم. خدا نگهدارش باشه
مامان کورش
پاسخ
مرسی عزیزم,منم همش کف دست و پاشو بوس می کنم خیلی بامزه ن
مریم
15 دی 93 14:02
عزیزم عاششششششششششق پای بچه ام از قول من ببوس پاهای نازش را این شالله قدمش خیر پر برکت باشه براتون
مامان کورش
پاسخ
مرسی مریم جون
کیان
16 دی 93 10:00
قبون اون دستو پاهای کوچولوت برم من