پسر ناز مامانیپسر ناز مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

پسرم دنیای من

خیلی خوشحالم...

1393/10/16 9:05
نویسنده : مامان کورش
1,231 بازدید
اشتراک گذاری

کورشم امروز از صب همش خواب بودی و اصلا چشای خوشگلتو باز نکردی که تو چشای مامانی نگاه کنی و بخندی.خیلی دل تنگت بودم همش دوست داشتم بیدار شی  و مثل همیشه شما تو چشای مامانی نگاه کنی و مامانی باهات حرف بزنه و شما ذوق کنی و بخندی.

مامان بابایی چند روزیه که اومدن پیش ما. شما پیش بابایی و مامان بزرگ  بودی و منم تو آشپزخونه مشغول کار بودم که دیدم بیدار شدی و داری بیقراری میکنی.داشتم تند تند کارامو انجام میدادم که بیام پیشت که مامان بزرگ گفتن عجله نکن من مواظبشم.کمی ساکت شدی خیالم راحت شد دوباره کارامو انجام دادم اما بازم شروع کردی به گریه کردن که دیدیم مامان بزرگ شما رو آورد آشپزخونه پیش من وقتی منو دیدی یهو آروم شدی و شروع کردی به دست و پا زدن و میخندیدی و ذوق میکردی. که همه مون کلی تعجب کردیم.آخه قبلنا هر وقت گریه میکردی برات فرقی نمی کرد، اگه بابایی یا مامان بزرگ بغلت میکرد آروم میشدی.خیلی خوشحالم دیگه پسرم منو کاملا میشناسه، دیگه من براش با بقیه فرق دارم.قربونت برم من وقتی بغلت کردم چشم از چشام بر نمی داشتی. شما هم مثل من دلت تنگ شده بودی. مامان فدات بشه،خیلی دوست دارم کورشم.امروز یکی از قشنگترین روزای زندگیم بود.

93.10.10

پسندها (8)

نظرات (7)

کیان
16 دی 93 10:03
خاله دیدید تا چشم بهم زدید یک ماهو بیست روز گذشت. تازشم هرچی بگذره کوروش جون روز به روز شیرین تر میشه بیشتر خودشو تو دل شما جا میکنه.
مامان کورش
پاسخ
بله واقعا مثل یه چشم بهم زدن گذشت.
مامان کیان
16 دی 93 11:56
سلام عزیزم درکت میکنم منم خیلی خوشحال میشم وقتی میبینم کیان احساسش به من متفاوتتره ....کلا بچه ها که بزرگتر میشن وابستگی هاشون .کارای بامزشون ..همشو همشو قشنگ و شیرینه ..این قضیه منو یاد زمانی انداخت که کیان برای اولین بار گفت مامان و من بدو بدو اومدم و تو وبش لحظشو ثبت کردم و انقدر خوشحال بودم که قابل وصف نبود حتی الانم یادمه دقیقا چه ساعتی بود..حالا تازه شروع شده انقدر خودشو واست لوس میکنه که نگووووووووووووو ...خوشحالم که دقایق خوبی با پسر نازت داری و امیدوارم خدا به همه مامانای منتظر این لحظات زیبا رو بده ..امین
مامان کورش
پاسخ
مرسی دوست خوبم,بله واقعا احساسش قابل وصف نیست,آمین.
مامان نی نی
16 دی 93 12:26
سلام عزیزم خوبی؟ کوروش جون خوبه؟؟ وااااااااااااییی میبینی چقد شیرینن دیدی وبلاگ حنانه ام حذف شد
مامان کورش
پاسخ
مرسی عزیز دلم ما خوبیم.چقدر بد.آخه چرااااااااااا?????
نیلوفر
16 دی 93 21:35
سلام هزار ماشالا،چقدر خوشم اومد که میگید مامانی رو دیگه میشناسه و با دیدنش آروم میشه،خدا برای هم نگهتون داره
مامان کورش
پاسخ
مرسی عززززیم
مامان رخساره
20 دی 93 2:08
الهیییییییییییی عزیزم با تمام وجود درکت میکنم یه لذت ناب مادرانه اس واقعا بابتش فقط میتونیم شکرگزار باشیم
مامان کورش
پاسخ
منم روزی هزار بار خدامو شکر می کنم رخساره جون و از خدا می خوام این لذت بی همتا رو نصیب همه اونایی که آرزوشو دارن بکنه.
مامان شادمهر کوچولو
23 دی 93 11:31
واااااااااااای خیلی حس قشنگیـــــــــــــــــــــــــه... خدا نصیب منم بکنه
مامان کورش
پاسخ
ایشالا
مامان فرح
25 دی 93 23:36
سلام عزیزم ماشالله به نینی خوشکلتون،لینکت میکنم ،دوباره به ما سر بزنید خوشحال میشم
مامان کورش
پاسخ
مرسی عزیزم،منم لینکتون می کنم