پسر ناز مامانیپسر ناز مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

پسرم دنیای من

دو ماهگیت مبارک عشق مامانی...

1393/10/27 8:07
نویسنده : مامان کورش
655 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان بوسخیلی خوشحالم که دو ماهه شدی چون دیگه بزرگ و قوی شدی خیالم از بابتت راحته. حسابی هم تپلی و دوست داشتنی شدی فدات بشم منمحبت.باورم نمیشه دو ماه از کنار هم بودنمون گذشت،چقدر این روزا زود میگذره.با وجودت گذر زمانو احساس نمی کنم.صبح که از خواب بیدار میشم همه وقتم با شما میگذره همه ساعتایی که بیداری باهات بازی می کنم لحظه ای تنهات نمی گذارم.صبح که بیدار میشی باهات انگلیسی صحبت می کنم تا وقتی که بابایی بیاد خونه.که هم خودم زبانم تقویت بشه و هم شما یاد بگیری.روزی دو تا کتاب داستان تا آخرش واست می خونم و شما تو بغلم آروم میشینی و گوش می کنی.بعد کتاب شعر ((بابا چه مهربونه)) رو واست میخونمniniweblog.com .بعدش کلی بازی میکنیم و دیگه شما کم کم می خوابیniniweblog.com.بعد از چند ساعت که بیدار میشی حسابی نرمشت میدم و با روغن زیتون ماشاژت میدم تا خستگیت از تنت در بره.وقتی بابایی میاد خونه کلی با بابایی بازی می کنی و میخندی.بابایی خیلی از بازی کردن با شما لذت میبره.جدیدا علاقه خاصی به تلویزیون پیدا کردی تا چشت بهش میخوره دیگه ازش چشم بر نمی داریدلخور.اما من و بابایی زود حواستو پرت می کنیم آخه تصمیم گرفتیم تا دو سالگیت اصلا اجازه ندیم تلویزیون نگاه کنی به جاش وقتمون رو می گذاریم واسه بازی کردن و کتاب خوندن و نرمش کردن.خیلی راجع به این مطلب مقاله خوندم و می دونم که تاثیر بدی رو مغز بچه ها میگذاره.خلاصه حسابی زیر سایه ت به من و بابایی خوش میگذرهبغل.

اینم عکس دو ماهگیت،البته واکسن زده بودی و یکم بیحال بودی:

93.10.25

پسندها (3)

نظرات (6)

مامانِ نی نی
30 دی 93 16:17
عزیزم. چه پسر خنده رویی. واکسنم نذاشته خوشگلیش پنهون بشه. ماشالا
مامان کورش
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان هدی
30 دی 93 22:31
سلام مامانی. چقدر خوبه این مطالب رو می نویسید. منم با تلویزیون نگاه کردن نی نی ها موافق نیستم. راستی شما چطوری با روغن ماساژ میدید. یعنی کجاهاشو و اینکه چرب نمی شه هزار ماشالله خیلی خیلی نازه الله اکبرش بشه. کفشای نازی هم داره. بهش خیلی میاد
مامان کورش
پاسخ
خواهش می کنم.از کف پاهاش شروع می کنم به صورت دورانی ماساژ می دم.فقط ستون فقرات رو نباید ماساژ داد تا آسیب نرسه.صورتشم با همون چربی باقی مونده تو دستم ماساژ میدم چون بچه ها دوست ندارن صورتشون خیلی چرب باشه.نه چرب نمیشه در حد چند قطره روغن زیتون میزنم به دستم با همون ماساژ میدم روغن زیتون جذب پوست میشه (مخصوصا پوست کورش که خیلی خشکه).چون بچه ها اکثر موقع ها در حالت خوابیده هستن بدنشون خسته میشه به همین خاطر بعضی بچه ها بیشتر شبا ناله می کنن یا غر میزنن.
نیلوفر
1 بهمن 93 11:32
سلام عشق زیبا دومین ماهگردت مبارک باشه،ایشالا همیشه تنت سالم و لبات خندون باشه
مامان کورش
پاسخ
ممنونم از شما خاله نیلوفر
افسانه
1 بهمن 93 15:12
دو ماهگی پسر ناز مبارک باشه ایشالله هزار ساله بشی کوچولو خیلی شیرین شده مامانش . براش اسفند دود کن .
مامان کورش
پاسخ
ممنون افسانه جون شما همیشه لطف دارین
مامان مریم
3 بهمن 93 23:45
سلام عزیزم دوماهگی کوچلو نازت مبارکه مرسی که اطلاعات برامون میزاری مامان مهربون از وبلاگت خیلی چیزا درس مگیرم
طناز (مامان آروين)
26 بهمن 93 8:43
عزيييييييييييييييييزم.خدا حفظت كمه. بووووس
مامان کورش
پاسخ
مرسی عزیزم