پسر ناز مامانیپسر ناز مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

پسرم دنیای من

کورش در سی و سه پل...

1393/12/22 18:40
نویسنده : مامان کورش
1,091 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامانی ،عمرم،نفسمبوس،دیروز یه روز خاص بود ما واسه امشب ساعت 9 از تهران پرواز داشتیم و تعطیلات نوروزیمون قرار بود از امروز شروع بشه.همه ی کارامونو کرده بودیم و وسایلامون آماده بود.صبح شما رو بردیم مرکز بهداشت (قدت :68 و وزنت : 7 کیلو بغل) چون روزی که واکسن میزنی قرار بود اینجا نباشیم گفتیم حداقل زودتر قد و وزنتو بگیریم.خلاصه بعد از مرکز بهداشت داشتیم خوشحال و شاد و خندون میرفتیم که آخرین عکسامونو تو سال 93 تو اصفهان بگیریم که تو ماشین گوشیه بابایی زنگ خورد و دیدیم یه جلسه ی مهم روز دوشنبه دارن. همه ی برنامه هامون ریخت به هم. البته من اصلا ناراحت شدم مطمئنم قسمت نبوده امروز بریم.خلاصه بلیطمونو عوض کردیم و واسه چهارشنبه بلیط گرفتیم.

حالا جالب اینجاست که هم تو فرودگاه تهران و هم اصفهان قرار بود همه بیان به استقبال شما شازده کوچولو چون کسی هنوز شما رو ندیده همه از خبر اومدنمون حسابی ذوق کرده بودن و کلی برنامه ریزی کرده بودن.حالا من و بابایی مونده بودیم که چطور بهشون بگیم که فعلا نمیایمغمگین.هر چند خیلی تو ذوقشون خورد اما بلاخره بهشون گفتیم.

درسته اون روز همه ی برنامه هامون بهم ریخت اما تصمیم گرفتیم بریم و عوضش کلی عکس خوشگل با پسر کوچولومون بگیریم.وقتی رفتیم کنار رودخونه هوا مثل همیشه عااااااالی بود.شما از دیدن رودخونه و مرغ های دریایی کلی ذوق زده شدی اونقدر ذوق کردی و خندیدی و دست و پا زدی از خوشحالی که حال و هوای من و بابایی هم حسابی عوض شد و ما هم با خنده های شما کلی خندیدیممحبت.

اینم عکسای خوشگلی که از شما گرفتیم:

کلا این شکلی در حال ذوق کردن بودی خندونک:

اینم دو تا عکس خوشگل با بابابی:

وقتی نور میخورد چشت این شکلی میشدی،پیشی کوچولوی خودمیبوس:

پسندها (5)

نظرات (11)

♥ نیکتا ♥
22 اسفند 93 19:12
-----------? ,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’` ? -? --? ---? -----? -------? --------? ---------? -----------? -------------? ,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’` سلام مامانی مهربون من نیکتا هستم خوشحال میشم به من سر بزنید راستی اگر با تبادل لینک موافقی خبر بدید ممنونم
آبجی فاطمه
23 اسفند 93 0:53
آخی عزیزم ماشاالله.چه عجب گل پسری رو دیدیم دلمون برای کورش جون تنگ شده بود.
مامانِ نی نی
23 اسفند 93 8:54
ای خدا قیافشو. فدات بشم چه ذوقی می کنی تو.
مامان هدی
24 اسفند 93 10:28
اااااااااای جااااااااااااااان دختر منم اینجوری ذوق میکنه.عزیز دلم. هزار ماشالله به این گل پسر خوشملم
مامان هدی
25 اسفند 93 13:50
4 ماهگیت مبارک عزیز دلم. انشالله 120 ساله بشی خوشگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگل اصفهان
مامان کورش
پاسخ
ممنونم عزیزم
نیلوفر
25 اسفند 93 18:30
سلام ای جونم به این پیشی کوچولو،عکسها خیلی قشنگه البته سوژه عکس بی نظیره که عکسهارو قشنگ کرده با اون خنده های دلبرانه اش،کورش جونم ایشالا که همیشه خنده هات از ته دل و گریه هات از سر شوق باشه نفس،پیشاپیش هم سال نورو تبریک میگم،براتون سالی پر از سلامتی و دلخوشی آرزومندم یه عالمه بوس
مامان کورش
پاسخ
مرسی خاله ی مهربون ,سال نوی شما هم مبارک باشه
کیان
26 اسفند 93 14:33
واییییییییییییییییییییییییییییییی یعنی من عاشق اون عکس دومیم آخه منم وقتی هیجان زده میشم دهنمو باز میکنم این مدلی میخندم]
صبا
26 اسفند 93 15:52
واااای خداااا ماشاالله به این قند عسلت همشهری هم هستیم که!
مامان کورش
پاسخ
مرسی عزیزم،چه جالب
فاطمه & فائزه
26 اسفند 93 16:43
واااااااااای نازی چ دلبری میکنه آقا کوروش به وب داداشی ما امین جون سربزنید نظر فراموش نشه اگه با تبادل لینک موافقید خبرمون کنید بووووووووس برا کوروش جوون
مامان مریم
16 فروردین 94 22:35
وایییییییییییییی عزیزم عاشقتم نفس من این عشق کوچلو این شالله همیشه شاد باشه
✿✿مامی پدرام فینگیل✿✿
1 اردیبهشت 94 20:08
ماشاله خیلی ناز شدی،گل پسری