پسر ناز مامانیپسر ناز مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پسرم دنیای من

خیلی خوشحالم، کورش امروز بهم ماما گفت...

1394/3/5 22:17
نویسنده : مامان کورش
733 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز تولدم بود،اما این تولد با همه تولد های زندگیم متفاوت بود.بعد از ظهر یه کاری بیرون داشتیم وقتی برگشتیم خونه گذاشتمت رو مبل و خودم کنارت نشستم که یه دفعه گفتی "ماما"تعجب،راستش با اینکه خیلی واضح گفتی باورم نشددلخور چون جدیدا حرف "مممممممممم" رو زیاد تکرار میکنی با خودم گفتم اشتباه شنیدم.کمی بعد روی تخت با شما بازی میکردم که بازم تکرار کردی،اما نمی دونم چرا هنوزم باورم نمیشد تا اینکه شب وقتی بردمت تو اتاقت تا بخوابونمت در حالیکه روی صندلی نشسته بودم و تختتو و تکون میدادم و شما هم که اصلا قصد خواب نداشتی و نمی خوابیدیغمگین خسته شدم و دیگه تختتو تکون ندادم وقتی دیدی تختتو تکون نمی دم با حالت غر غر کردن چندین بار گفتی "ماما ماما ماما ماما ..." وای خدای من چه حس قشنگی بود. دیگه باورم شد این پسر کوچولوی منه که مامانشو صدا میزنه.قربونت بشم چه صدای ناز و دل نشینی داری وقتی حرف میزنیبغل.هنوزم آهنگ صدات تو گوشمه.خیلی دوست دارم مامانی . این روزو تا عمر دارم فراموش نمی کنم. این بهترین تولد زندگیم بود.مرسی از هدیه ی قشنگت پسرم. (6 ماه و 11 روز 8 شب)

پسندها (6)

نظرات (10)

✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
5 خرداد 94 22:31
سلام دوست عزیز،تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کردم اگه دوست داشتی خوشحال میشم بهم رای بدید،باتشکر کد 115 رو به شماره1000891010 پیامک کنید،بازم ممنونم
nilia
5 خرداد 94 22:37
سلام دوست عزیز نی نی وبلاگیم میشه به من در جشنواره نی نی طبیعت رای بدی لطفا عدد 1 رو به 1000891010 اس ام اس کن مرسی دوست خوبم
مامان گیلدا
5 خرداد 94 22:47
سلام دختر من تو جشنواره شرکت کرده لطفا عدد 49 رو به 1000891010 بفرستید ممنون.
مامان سمیرا و بابا مسعود
5 خرداد 94 23:51
وای عزیزم...چه حس قشنگی....مبارکه.. انشاالله همیشه در پناه خدا لحظات زیبایی داشته باشید و تولدتون هم مبارک
مامان کورش
پاسخ
مرسی سمیرا جون ،ایشالا سامیار جون هم زودی بزرگ بشه و بهتون مامان بگه و شما هم این حس قشنگ رو تجربه کنید
مامانِ نی نی
6 خرداد 94 8:29
تولدت مبارک. چه کادو تولد قشنگی گرفتی.مرسی عزیزم
صبا (مامان مهدیار )
6 خرداد 94 14:48
ماشاالله به این شیرین عسل مبارکت باشه عزیزم
نیلوفر
6 خرداد 94 19:13
سلام مامانی جان مبارک باشه تولدتون،چه جالب که این گل پسری روز تولدتون حسابی سورپرایزتون کرده،آخه این آقا کورش هزارماشالا خیلی باهوش و ماهه،امیدوارم که خدا براتون حفظش کنه پاینده باشید
خاله مهتاب
7 خرداد 94 17:00
تولدت مبااااارک مامی کوروش جونی... بهت تبریک میگم شیرین ترین کلمه ی دنیا رو از زبونه شیرین ترین شخص زندگیت شنیدی.. کوروش جوووونی خیلی نانازی، خوشتیپه من...
مامان کورش
پاسخ
مرسی عزززززززیزم
کیان
10 خرداد 94 15:19
وای خدا چه پسر با هوشی آفرین به تو .خوش به حال مامانی چه حس خوبی رو تجربه کرده مامان. خیلی خوبه
مامان کورش
پاسخ
مرسی
همراه رایانه
5 تیر 94 13:28
همراه رایانه مرکز پاسخگویی به سوالات کامپیوتری، موبایل، تبلت شماره تماس : 9099070345 www.poshtyban .ir