پسر ناز مامانیپسر ناز مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

پسرم دنیای من

اولین مروارید کورشم جونه زد...

1394/4/4 12:37
نویسنده : مامان کورش
1,939 بازدید
اشتراک گذاری

7 ماه و 6 روزگی:

پسر خوشگل و نازم روز یکشنبه 31 خرداد اولین دندونت جونه زد. با دیدن دندونت اونقدر ذوق زده شدم که خدا می دونه و عکس دندونتو واسه بابایی فرستادم. بابایی هم زودی بهم زنگ زد و کلی خوشحال بود.

اینم عکس اولین دندونت:

تو فاصله ی چند ساعت دندون دومت هم در اومد.شکر خدا دندون در آوردنت خیلی راحت بود و اصلا تب نکردی و اذیت نشدی.تو همین روزا سعی می کنم برات یه آش دندونیه خوشمزه بپزم.

دیروز هم من و شما و بابایی با هم رفتیم یه فروشگاه اسباب بازی فروشی که برای شما لو گو بخریم.از شانس خوبمون صاحب فروشگاه یه آقایی بود که روانشناس کودک و استاد دانشگاه بود و کلی راهنماییمون کرد که چه اسباب بازی هایی واسه سن شما مناسبه و گفت لوگو تا 36 ماهگی واسه بچه تون نخریدو خلاصه چند تا اسباب بازیه مفید و خوب بهمون معرفی کرد و ما هم واسه شما خریدیم .اسم و شماره مونم گرفت که تو کنفرانس های مادر و کودکش ذعوتمون کنه. اینم کورش با اسباب بازی های جدید:

حالا که وقت کردم و این پست رو گذاشتم چند تا هم از عکسای 7 ماهگیت می گذارم:

پسندها (14)

نظرات (18)

مامانی مینا
4 تیر 94 12:45
عزیزم رویش اولین مرواریدت مبارک
مامان کورش
پاسخ
مرسی عزیزم
رویا
4 تیر 94 13:52
سلام عزیزم. .. روییدن مروارید پسرت مبارک میتونم سیسمونیشو ببینم؟
مامان نازیلا
4 تیر 94 14:40
رویش اولین جوانه لبخند کوروش جون مبارک
مامان کورش
پاسخ
مرسی مامان نازیلا
محجوب بانو
4 تیر 94 20:39
سلام عزیزم ماشاالله پسر گلتگون انقدر قشنگه که آدم دلش می خواد بخورتش انشالله خدای مهربون همیشه براتون حفظش کنه خیلی خوشحال میشیم که به بوی بهشت ما بیاید و برامون نظر بزارید منتظرتونیم
مامان کورش
پاسخ
مرسی عزیزم چشاتون قشنگ میبینه،چشم حتما سر میزنم
ساناز مامي كیاوش
5 تیر 94 1:51
الهىىىىى عزيزمممبارکش باشه منم وقتى ديدم اولين مرواريدشو کلى ذوق زده شدم ماشاالله خيلى نازه کوروش کوچولو اسپند دود کنيد براش
مامان کورش
پاسخ
مرسی ساناز جون
همراه رایانه
5 تیر 94 13:27
همراه رایانه مرکز پاسخگویی به سوالات کامپیوتری، موبایل، تبلت شماره تماس : 9099070345 www.poshtyban .ir
رویا
5 تیر 94 13:35
سلام مامانی ممنون واسه رمز
مامان مریم
5 تیر 94 15:35
سلام عزیزم رویش اولین مرواریدش مبارک عاشقتون مثل همیشه با این عکس های ناز همیشه به شادی باشید کنار هم راستی میشه خواهش کنم آدرس این اسباب بازی فروشی را بهم بدی تا منم برای پسرم خرید کنم
مامان کورش
پاسخ
مرسی عزیزم، اصفهان برج جهان نما طبقه زیر زمین
مامانی رادین
5 تیر 94 22:52
سلام عزیزم خوبید؟هزار ماشالا هزار ماشالا چه گل خوشگلی دارین خدا براتون حفظش کنه واقعا عاشقش شدم خیلی خوردنیه مروارید کوچولوشم مبارک باشه. اگه رمز سیسمونیشو مقدور باشه بهم بدی خوشحال میشم ببینم.
مامان کورش
پاسخ
مرسی شما لطف دارید
مامانِ بی قرار
7 تیر 94 9:01
مبارکه. مبارکه. پسر ناز و خوشگل.
نیلوفر
7 تیر 94 12:00
سلام عشقم رویش مرواریدات مبارک باشه،وای خدا من که از دیدن این شیرین عسل سیر نمیشم،عاشق عکساشم مخصوصا اونجاها که سرش پایینه و حسابی لپ کشانی شده بوس بوسی
صبا (مامان مهدیار)
10 تیر 94 14:36
سلام مروارید سپید این شیرین عسل مبارررک راستی وبلاگ بلاگفام بخاطر مشکلاتی که برای سایت بلاگفا پیش اومد حذف شد منم توی بلاگ اسکای یه وب جدید ساختم. توی لینکتون جایگزین قبلی کنید خوشحال میشم بهم سر بزنی همشهری
خاله مهتاب
10 تیر 94 19:27
ای جووووووونم...اولین مروارید قشنگت مباااارک گل پسر خوشکل... خییییلی ناااااازی...مامان جونش ببوووووسش از طرف من دوست داشتین به ما هم سر بزنید...
مامان کورش
پاسخ
مرسی عزیزم،چشم حتما
دنیا
18 تیر 94 15:31
سلام عزیزم. ما اومدیم بعداز شش ماه وقفه. خوشحال میشم به وبمون سر بزنی و با کامنتای خوشگلت خوشحال ترمون کنی عزیزم درضمن،کوچولوی خیلی نازی دارین
عمه إلی
19 تیر 94 10:46
ماشاا... به این پسر که اینقد ناز و شیرینه. من لینکتون کردم تا به وبش سر بزنم و ببینمش. مامان کورش از طرف من این عسلو یه بووووووووووووووسِ محکم کن (:
کیان
21 تیر 94 11:16
موش بخوره اون دندونهای خوشگلتو کورش جونراستی دندونهای بالایی من هم داره در میاد . عکسات خیلی باحالاه
مامان هدی
21 تیر 94 15:19
هزار ماشالله به این گل پسر. خیلی خواستنیه ماشالله. الله اکبرش بشه. مثل این نی نی های خارجی می مونه. خیلی خیلی دوستش دارم. مبارکش باشه دندونش. انشالله گاز گازیت کنه مامانی
زینب
23 تیر 94 12:09
سلام عسیسمممم رویش اولین مرواریدت مبارکت باشه ماشالا چه گل پسری ، خدا حفظش کنه دعا کنید ایشالا امیرعلی ما هم توی دندون در آوردن اذیت نشه