پسر ناز مامانیپسر ناز مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

پسرم دنیای من

هشت ماهگیت مبارک فرشته کوچولوی مامانی...

1394/4/31 1:09
نویسنده : مامان کورش
3,308 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان چند روزی از هشت ماهگیت گذشته ولی من امروز فرصت کردم برات بنویسمآرام،این روزا زیر سایه ت زندگیمون پر شده از روزای قشنگ و به یاد موندنی و هر لحظه ش واسه مون خاطره س.روزای قشنگ تابستونی در کنار شما یه لذت دیگه ای داره. در کنار همه ی مشغله هایی که من و بابایی داریم سعی می کنیم از تک تک لحظه های بودنه با شما لذت ببریم.

خونه مون پر شده از صدای خنده هات، ماما گفتنات،آواز خوندنات. دارم از تک تک ثانیه های مادر بودنم لذت میبرم.من مثل مادرای دیگه نمی گم وای کی اینقدر بزرگ شدی چرا من متوجه نشدم! من از همون اولین روزی که خدا شما رو به ما هدیه کرد تصمیم گرفته م حواسم به گذر زمان باشه، تصمیم گرفتم یادم باشه که این روزا دیگه تکرار نمیشه. من و بابایی به معنای واقعی عاشقتیم و دوست داریم و همیشه خدارو به خاطر اینکه فرزند خوبی مثل شما رو به ما داده شکر می کنیم.

این روزا حسابی پر جنب و جوش شدی و لحظه ای یه جا نمیشینی. مدام از جایی میگیری وامیستی و دوباره میشینی و مثل فنر بالا پایین میپریخندونک. چهار دست و پا رفتن رو کامل یاد گرفتی و حسابی خودت خونه رو روزی چند بار دور میزنی و به اتاقا سرک می کشی و منم باید مدام دنبالت بیامخسته  تا یکدفعه حوسه ایستادن به سرت نزنه و خدایی نکرده بیافتی.

بازی با وسایل آشپزخونه مثل قابلمه  و .. رو خیلی بیشتر از اسباب بازیات دوست داری و با یه قاشق و قابلمه واسه مون شروع می کنی به آهنگ زدنبوس.

کلمه های مامان ، ادا (نمی دونم یعنی چی) ،بابا، لالا ، الی رو تکرار می کنی البته بیشتر از همه ماما می گی و اونوقته که قند تو دلم آب میشهبغلو دوست دارم درسته قورتت بدم.

وقتی از خواب بیدار میشی از لبه های تختت میگیری و بلند میشی و صدا می کنی ماما و من بدو بدو میام پیشتمحبت.

دقیقا از روزی که هشت ماهه شدی وابستگیه شدیدی به من پیدا کردی و مدام دوست داری پیشت باشم.حتی وقتی بغل بابایی هستی تا چشمت به من میخوره شروع به غر زدن میکنی تا بغلت کنم.

پرتاب کردنه حلقه های اسباب بازیتو خیلی دوست داری و تا می گیم کورش پرتش کن میبری پشت سرت که مثلا محکم پرت کنیبغل.

باز کردنه در کشو ها و کابینت ها و خلاصه هر دری از کارای مورد علا قه ته.

یه روز که من وبابایی باهات بازی می کردیم خودت یکدفعه شروع کردی به دست زدن و ما کلی ذوق کردیم.از اون روز تا می گیم کورش دستت کو دستاتو نشون میدی و دست میزنی. وقتی میگیم زبونت کو با شیطنت زبون در میاریزبان.

خلاصه اینکه با هر کار جدیدت ما کلی ذوق می کنیم و لذت میبریم.خیلی کارای دیگه واسه نوشتن دارم سر فرصت حتما بقیه رو هم مینویسم.

پسندها (9)

نظرات (11)

مامان هانیه
31 تیر 94 1:49
آخه چقدر نازه گل پسرتون ،خدا حفظش کنه
مامانی مینا
31 تیر 94 1:59
هشت ماهگیت مبارک کوروش عزیزم.
همراه رایانه
31 تیر 94 9:58
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات کامپیوتری و اینترنتی به صورت شبانه روزی تلفن تماس :9099070345 ادرس سایت: www.poshtyban.ir
مامانِ بی قرار
31 تیر 94 15:35
خیلی با حساس مینویسی. انقدر قشنگ که من کاملا حس می کنم چی می گی. تو رو خدا دعا کن منم طعم این روزا رو بچشم.
مامان کورش
پاسخ
مرسی عزیزم،توکلتون به خدا باشه حتما یه روزی یه نی نیه خوشگل و ناز بهتون میده منم دعاتون می کنم.
مامان فاطمه
1 مرداد 94 15:45
ای جووووووووووووووووونم. خیلی نازی. 8 ماهگیت مبارک آقا کوچولوی خوشتیپ
خاله مهتاب
1 مرداد 94 22:37
هشت ماهگیت مبارک گل پسر...خییییلی نازی عزیزم.. من خیلی دوستت دارم شازده کوچولو.. وبلاگ ما هم با عکسای 5 ماهگی ادی جون اپ شد..خوشحال میشم سربزنی گلم..
صبا (مامان مهدیار)
3 مرداد 94 15:54
سلام ماشاالله به این آقا کورش دوست داشتنی و ناز از لحظه لحظش لذت ببر و گوارای وجودت ببوس روی ماهشو به ماهم سر بزن
خاله مژگان
4 مرداد 94 15:09
نیلوفر
6 مرداد 94 12:40
سلام عشقم هشتمین ماهگردت مبارک باشه،الهی همیشه پیشرفتهات روز افزون و تنت سالم باشه عزیزم بوسسس
کیان
10 مرداد 94 15:09
آفرین کورش جون زرنگ اینقدر مامانی از شما تعریف کرد که من حسودیم شد آخه من خیلی تنبل تشیف دارم و هنوز چهار دست پا حرکت نمیکنم. البته میگن که بعضی بچه ها اصلا چهار دست پا حرکت نمی کنند. ولی خوب مامان و بابا خیلی نگران هستند حالا قراره سه شنبه برم پیش دکترم ببینم چی میگه
مامان کورش
پاسخ
کیانه نازم نگران نباش کورش هم یکدفعه شروع کرد به چهاردست و پا رفتن.مطمئنم همین روزا شما هم چهاردست و پا کل خونه رو دور میزنی
مامانی کوچولو
21 مرداد 94 9:35
سلام...راستش قراره ما اسم نینیمون اگه پسر شد کورش بگیریم امروز که تو نینی وبلاگ اسم کورش سرچ کردم وبلاگ شما دیدم ماشالله به پسرتون باشه خیلیییی ناز و بامزست...ای کاش کورش ما هم اینطور شه...خیلی اسمش بهش میاد ...وبلاگتون عالیه ایشالله که خدا کورش کوچولو براتون حفظ کنه...فقط اینکه من به خاطر رمزی بودن نتونستم سیسمونیش بینم اگه دوس داشتید رمز بهم بدید.با اجازتون از این به بعد به وبلاگتون سر میزنم