پسر ناز مامانیپسر ناز مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

پسرم دنیای من

یازده ماهگی و اولین قدم ها...

1394/8/12 23:34
نویسنده : مامان کورش
888 بازدید
اشتراک گذاری

یازده ماهگی

پسر ناز مامان درست روزی که 11 ماهه شدی وقتی تو اتاق رو صندلی نشسته بودم و شما کنار تختخواب بودی یه دفعه دیدم قدم برداشتی و اومدی سمت من. خودت متوجه شدی که یه کار جدید انجام دادی و حسابی ذوق کردی. من و بابایی هم که کلی خوشحال شدیم. از اون روز به بعد فاصله های کوتاه رو خودت قدم بر می داری و بیشتر وقتا از حالت نشسته بدون اینکه از جایی بگیری خودت می ایستی.من عاشق اینم که شما راه بری و من تماشات کنم.قربونه اون پاهای کوچولوت بشم.که قدم های کوچولو بر میدارن ایشالا یه روزی مرد بزرگی بشی و بزرگترین قدم های زندگیتو با موفقیت برداری.دوست داریم عشقم... .

پسندها (6)

نظرات (2)

مامانی مینا
13 آبان 94 2:02
ای جووونم،اولین قدم های نازت مبااااارک باشه کوروش عزیزم.
کیان
17 آبان 94 9:18
کورش جون راه رفتنت مبارک از من جلو زدیا شیطون