پسر ناز مامانیپسر ناز مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

پسرم دنیای من

سفارش کیک واسه تولد فرشته ی مامان...

1394/8/21 22:37
نویسنده : مامان کورش
686 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگلمبوس،خیلی وقت بود دنبال جایی می گشتم که یه کیک خوشگل واسه تولدت سفارش بدم تا اینکه یه روز تو اینستاگرام با یه خانومی آشنا شدم که کیکای خوشکلی درست می کنن.من و بابایی هم یه کیک دوست داشتنی واسه شما انتخاب کردیم و سفارش دادیمبغل.البته چون مهمونی نداریم و تعدادمون کمه یم انتخاب کیک محدودیت داشتیم مجبور بودیم کیکایی انتخاب کنبم که واسه سایز کوچیک بشه درست کرد .این اولین باری بود که من خرید اینترنتی می کردم. تجربه ی خوبی بود.

عکس های تولد یک سالگیت رو هم چند روز پیش گرفتیم (که البته این عکس ها داستانی دارن واسه خودشون که وقتی عکسارو گذاشتم توضیح میدمچشمک) که روز تولدت سرمون خیلی شلوغ نباشه. مطمئنم عکسات عالی میشن. فردا قراره بریم و چند تاشو انتخاب کنیم.

تولدت روز دوشنبه س ولی چون به احتمال زیاد مامان بزرگ و بابابزرگ و دایی میان پیشمون تولدتو نگه داشتیم واسه روز جمعه.از طرفی هم روز یکشنبه قراره واکسن یک سالگیتو بزنیم و دوست نداشتیم یه دونه پسرمون تو اولین روز تولدش بیحال باشه.

مثل همیشه خیلیییییییییییییییییی دووووووووووووووست داریم کوچولوی دوست داشتنیه مامحبت

پسندها (9)

نظرات (8)

مامانی
22 آبان 94 0:35
وااای عجب عکسای جالبی داره گل پسر منتظرعکسای تولدش هستیم مامانی
مامانی مینا
23 آبان 94 17:48
پیشاپیش تولدت مبااااارک عزیز دلم 😘 😘
مرضیه
25 آبان 94 8:36
عزیزیم چه پسر نازی دارید، خیلی بانمکه خدا براتون حفظش کنه
مامان هدی
29 آبان 94 17:44
سلام. تولدش مبارک باشه این گل پسر. هزار ماشالله خوردنی تر میشه. خدا براتون سالم حفظش کنه.
مامان کورش
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان حنانه
1 آذر 94 1:01
سلام خانمی خوبید عزیزم.مامان حنانه ام خاطرتون هست؟ تولد گل پسرتون مبارک باشه اتفاقا چند روز یادتون افتادم گفتم اینجا یه سری بزنم یادش بخیرررر چقد زود گذشت یادتونه چقد از بارداری و زایمان میگفتیم حالا دیگه واسه خودشون خانم و آقایی شدن خدا حفظ کنه هردوشونو راستی دوست داشتین تو اینستا باهم باشیم خبر بدید ممنونم کوروش نازو ببوسید از طرف من
نیلوفر
6 آذر 94 10:33
سلام ای وای من دیر رسیدم،عشقم سالروز میلادت مبارک،با بهترین آرزوها برای شما که بهترینی
شادمهر کوچولو
8 آذر 94 11:23
تولد یکسالگیت مبااااااارک کوروش خان بی صبرانه منتظر عکسهای قشنگتون هستیم
کیان
14 آذر 94 11:04
کورش جون تولدت مبارک راستی اگه کیک می خواستی من یک خاله پریناز دارم که کیکاشون قطعا تو خاورمیانه تکه اگه اشتباه نکنم تو اصفهان هم سفارش قبول میکنند آخه اصالتا اصفهانی هستند. آدرس صفحشون الان یادم نیست ولی شاید اصلا به همونا سفارش داده باشید. این هم هدیه من به کورش جون
مامان کورش
پاسخ
مرسی داداش کیان.حیف که پیامتونو دیر دیدم. ایشالا تولد دو سالگی