پسر ناز مامانیپسر ناز مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پسرم دنیای من

اولین چیزی که ازم خواستی ...

1394/3/24 12:24
نویسنده : مامان کورش
895 بازدید
اشتراک گذاری

عشقه کوچولوی مامانی بوس،تو تعطیلاتی که گذشت مامان و بابای بابایی به خاطر تولد بابایی و دیدن شما اومدن پیش ما.یه روز که من و شما و مامان بزرگ رفتیم تا اطراف خونه کمی پیاده روی کنیم و شما هم یه هوایی بخوری یه دفعه دیدیم شما از دور واسه یه چیزی که دیده بودی دست و پا میزنی و یه چیزایی می گی.من و مامان بزرگ همدیگه رو نگاه کردیم که کورش چی دیده که یدفعه من متوجه شدم مسیر نگاهت به توپیه که تو یه مغازه اسباب بازی فروشیه وقتی رفتیم جلوی مغازه داشتی از خوشحالی ذوق میکردیخندونک.توپا رنگای زیادی داشت اما دستتو گذاشتی رو توپ نارنجی رنگ و یه چیزایی می گفتی. منم توپو واست خریدم. کل راهه خونه رو داشتی حرف میزدی و ذوق میکردی طوری که وقتی وارد راهروی خونه شدیم بابایی صداتو از تو خونه شنیده بود.خلاصه این توپه نارنجی رنگ اولین چیزی بود که ازم خواستی و واست خریدمبغل،نمی دونم شایدم چون روز تولد بابایی بود واسه بابایی کادوی تولد خریدی.

اینم عکسش:

پسندها (6)

نظرات (4)

مامانِ نی نی
24 خرداد 94 16:20
ای جونم. عزیزم. نانازم.
مامان هدی
24 خرداد 94 16:47
ااااااااااااای جان دلم.هزار ماشالله. خوشگل مهربون دقیقا حسنای منم یه توپ دیده بود البته از این کوچیک تر بود که منم قرمزش رو براش خریدم.البته اون تو فروشگاه دیده بود. خدا همه نی نی ها رو حفظ کنه. راستی از اون خانومه که نوشته بودی بیماره و بچه اش خونه تنهاس خبر داری؟ حالشون خوبه
مامان کورش
پاسخ
ای جانم ماشالا به حسنای خوشگلم،از روش ببوس عزیزم.متاسفانه مادر سنا چند روز مونده به عید نوروز فوت شدن.الان سنا از اون موقع پیش همسایه شون می مونه.شکر خدا اونا خیلی خوب ازش مراقبت می کنن و مثل بچه ی خودشون و حتی خیلی بیشتر مراقبشن و بهش توجه می کنن.
مامان نازیلا
25 خرداد 94 13:35
ای جونم.رادین منم عاشق توپ. بوس برای کوروش
مامان هدی
25 خرداد 94 17:05
هفت ماهگی تون مبارک باشه شازده کوچولو مامانش تبریک می گم انشالله که همیشه سالم و سلامت باشن. چقدر خوبه که واکسن ندارن. من اینقدر خوشحالم که نگو. با اینکه حسنا جون ما زیاد اذیت نمی شه ولی وقتی واکسن نداره من خیــــــــــــــــلی خوشحالم --------- چه آدمای خوبی هنوز وجود دارن. چقدر دلم واسه سنا کوشولو می سوزه.
مامان کورش
پاسخ
آره واقعا منم خیلی خوشحالم که واکسن ندارن فعلا