پسر ناز مامانیپسر ناز مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پسرم دنیای من

گل قشنگم نه ماهگیت مبارک...

1394/5/28 1:42
نویسنده : مامان کورش
3,777 بازدید
اشتراک گذاری

 

نفس مامان امروز سه ماهه که وارد ماه دهم شدی،دیگه چیزی به تولدت نمونده. وقتی به این نه ماهی که گذشت نگاه می کنم پر از خاطرات شیرین و دوست داشتنیه. خداروشکر می کنم که گل قشنگی مثل شما رو به ما هدیه کرده. فرشته ی ناز و خوشگلم من و بابایی خیلی دوست داریم.

 

از کارای جدیدی که تو این ماه کردی این بود که از ارتفاع های کوتاه خودت بالا میری مثلا تلاش می کنی میری بالای کاناپه یا روی تخت خواب مامان بابا کلا اگه زیر پات به یه جایی بند باشه همین طور از در و دیوار بالا میری.

کلمه ی به به رو یاد گرفتی،یه روز که مامانه مامانی واسه شما میوه آورد و گفت به به چقدر خوشمزه س شما با یه صدای کلفت و با مزه به زور گفتی "به به به به" بغل و از اون روز مدام تکرار میکنی.

وقتی می گم کورش موهاتو شونه کن شونه رو می کشی روی موهات.وقتی می گم کورش دهنتو پاک کن دستما کاغذی رو می کشی رو دهنت.خلاصه بیشتره کارایی رو که می گیم متوجه میشی.

اگه صدای زنگ بشنوی چه زنگ تلفن،آیفون یا هر چیز دیگه ای سریع عکس العمل نشون میدی و یه چیزای می گی به زبون خودت،جالب اینجاست وقتی صدای زنگ آیفونو میشنوی سریع چهاردست و پا میری سمت آیفون و وقتی کسی در بزنه میری سمت در و اگه تلفن زنگ بخوره میری سراغ تلفن.یه روز که رفته بودیم مطب دکتر تلفن منشی زنگ خورد شما شروع کردی به سرو صدا کردن که یکی تلفنو جواب بده!!!خندونک همه با تعجب نگاهت می کردن تعجبو می خندیدنخنده.

تو این ماه هفتهای سه،چهار بار بردمت دوچرخه سواری،عاشق دوچرخه سواری هستی اگه یک ساعت هم بگردونمت نمی گی بغلم کن.

بعضی روزا غذاتو می گذارم جلوت تا خودت بخوری هر چند همه شو میریزی و چیزی تو دهنت نمیره.یه کار بامزه هم که میکنی قاشقتو می کنی تو ظرف غذاتو میگیری طرف من که من بخورم منم ادای غذا خوردنو در میارمو شما کلی ذوق می کنیبغل.یه روزم یه سیب پوست کندم و دادم دستت یه گازه کوچولو با دندونات میزدی و یک در میون به من تعارف میکردی.نمی دونی از دستای کوچولوت غذا خوردن چه لذتی دارهبغل.فعلا همینا یادم میاد اگه چیزی یادم افتاد حتما واست مینویسم.

 

پسندها (9)

نظرات (10)

خاطرات کودکی فرشته های ناز نرگس سادات وسارا سادات
28 مرداد 94 2:37
سلامممممم مامان کورش جون چقدر ماشاالله میخوامممممم بخورمشششش ببوووووووش پیشم بیا عزیزمممممم
مامان مریم
28 مرداد 94 15:10
عزیزم مبارک باشه 9 ماهگی پسر گلت با تعریف کار های با مزش من هم کلی خندیدم بخصوص مطب منشی ببوسش از قول من این فسقلی شیطون را
مامان هدی
28 مرداد 94 19:16
مبارک باشه عزیزم کورش ناناس و دوست داشتنی، ماشالله به این ناز نگاهت هزار ماشالله. چه عکس قشنگی شده مامانش. خدا براتون این گل پسر رو حفظ کنه.
بهاربانو
29 مرداد 94 12:23
ماشاءالله.خدا حفظش کنه. چه ایده خلاقانه ای برای ماهگرد های کورش جان دارین. ماشاءالله به مامان خوش ذوق و سلیقه کورش خان
نیلوفر
1 شهریور 94 20:46
سلام عزیز دل نهمین ماهگردت مبارک باشه،چقدم خوش تیپ شده گل پسری یک عالمه بوس
صبا(مامان مهدیار)
2 شهریور 94 9:47
شیرین تر و خواستنی تر...نه ماهگی مبارک عسل ماشاالله هزارماشاالله چشم بد ازش دور باد
مامان رخساره
3 شهریور 94 2:54
مبارک مبارک 9 ماهگیت مبارک عزیزززززززززززم
مامانی مینا
5 شهریور 94 15:58
کوروش عزیزم 9 ماهگیت مبااااارک قشنگم
مــــــامـــــانی
8 شهریور 94 15:06
سلام دوست عزیز مامان الهام برای من تولد زنبوری گرفته اگر دوست داشتی از وبلاگ من و عکس های تولدم با تم زنبور دیدن کن ************************* منتظرت هستم مهدیا خانم *********
مامان هانیه
19 شهریور 94 14:05
نه ماهگیت مبارک عسلی خاله