پسر ناز مامانیپسر ناز مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

پسرم دنیای من

فرشته ی قشنگم 10 ماهگیت مبارک...

1394/6/30 12:50
نویسنده : مامان کورش
720 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان، پسر خوشگل و نازم  امروز 5 ماهه که وارد ماهه یازدهم شدی. قربونت برم که اینقدر زود بزرگ شدی. دیگه فقط یک ماه به  تولدت مونده.

عکسای این ماهتو خیلی دوست دارم .لباسا و توپ خوشگلتو مامانه مامانی زحمتشو کشیدن. منم سعی کردم عکسای خوشگلی ازت بگیرم هر چند که دیگه چون خیلی پر تحرک شدی یکم عکس گرفتن از شما سخت شده.

پسر خوبم این روزا مامانی و بابایی هر دو سرشون شلوغه. چون هر دومون کلاس میریم و باید حسابی درس بخونیم.مامانم اومدن پیش ما و عصرا که من کلاس میرم میمونن پیش شما. هر چند رفت و برگشتم از کلاس نهایت 3 ساعت طول می کشه ولی من تو همین سه ساعت هم کلی دلتنگت میشم و همش عکساتو تو گوشیم نگاه می کنم. خداروشکر تو این چند ماه مامان بزرگو اصلا اذیت نکردی .هر روز وقتی از کلاس بر می گردم با آنچنان ذوقی میپری بغلم که دوست دارم درسته قورتت بدم اونقدر بامزه ذوق می کنی و می چسبی بهم که دلم می خواد هیچ وقت از بغلم جدا نشی.بعضی موقع ها که یکم دیر میرسم مامان جون می گه میری تو اتاقارو می گیردی و با دستت نشون میدی که مامان نیست.فدات بشم من،کاش می تونستم همیشه کنارت باشم و لحظه ای ازت جدا نشم، اما چاره ای نیستغمناک.کارای ده ماهگیتو تو یه پست جدا می نویسم  چون الان وقت ندارم.خیلی دوست دارم فرشته کوچولویه نازمبوس.

پسندها (7)

نظرات (6)

عمه إلی
30 شهریور 94 17:53
إی جونمممممممممممممممممممممممم
مامانی مینا
1 مهر 94 10:03
ای جااااانم، کوروش شیرین 10 ماهگیت مباااااااااارک عزیز دلم.
مامان هدی
3 مهر 94 13:31
ااااااااااااااااااااااااااااای جووووووون وای حرصم گرفته( کاش دستم بهش می رسید بوسش می کردم. دستای نازشو) هزار ماشالله. الله اکبرش بشه. مامانش اگه بدونی چه ذوقی کردم با دیدن این عکسش بخدا چشمام پر از اشک شوق شد. قربونش برم. خیلی دوستش دارم. عزززززززیزم
مامان کورش
پاسخ
مرسی عززززززززززززززیزم
مامان هدی
3 مهر 94 17:20
پشت گردنشو از طرف من حتما حتما ببوس.
خاله مهتاب
6 مهر 94 1:00
الهیییی فدااات که انقدر نازی هزارماشالاااا.. 10ماهگیت هم مبارک عروسکه ناز...
مامان هدی
26 مهر 94 17:34
هزاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار ماشالله. عاشقتم کوروش. خدا خیلی دوستش دارم. خیلی.ناز بشی گل پسر