پسر ناز مامانیپسر ناز مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

پسرم دنیای من

تو ماه دهم چیکار کردیم...

1394/7/5 23:49
نویسنده : مامان کورش
834 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگلم ماه دهم هم تموم شد و شما وارد 11 ماهگی شدی، تو این ماهی که گذشت خیلی کارا کردی و حسابی به مامان و بابا نشون دادی که دیگه داری بزرگ میشیآرام.

تو حرف زدن حسابی ماهری یک فعله مخصوص خودت داری به نامه : eeeeeeeeee این eeeeeeeee خیلی معنی ها داره مثلا بده، بردار، نمی خوام، اونیکی رو می خوام، دستتو بکش، چرا دست از سرم بر نمیداری، خوابم میاد، نمی خورم،چه جالب ... و خلاصه خیلی افعاله دیگه. ما دیگه یاد گرفتیم که بسته به میزانه کشیده شدن یا کوتاه بودنه حرف (eeeeeeee) چه منظوری داری. مثلا eee واسه وقتیه که یه چیزی به نظرت جالبه. (e) یعنی اینکه اینو بده به من و (eeeeeeeeeeeeeeeeeeee) یعنی من عصبانیم و دست از سرم برداریدخندونک.

البته ما هم به این آسونیا یاد نگرفتیم کلی طول کشید تا متوجه شذیم فعل مخصوص شما در مکان ها و زمان های مختلف چه معنی میدهخسته.

ولی بازم خیلی پیشرفتت تو حرف زدن خوبه اولین فعلی که یاد گرفتی بده بود و فعل بعدی کلمه ی سوالیه دیدی؟ من واقعا تعجب می کنم که چطوری این کلمه رو یاد گرفتی و درست و بجا استفاده می کنیتعجب.

تا اینجا کلمه های:مامان،بابا،لالا،به به ، در در ،بده، دیدی؟، نی نی و چند کلمه دیگه که یادم نیست رو تکرار می کنی.

یکی از کارایی که انجام میدی اینه که هر چیزی رو ازت میخوایم بهمون میدی و کلا خیلی دست و دل بازی.هر چی که تو دستت باشه و بخوری حتما باید به من و بابایی هم تعارف کنیبغل.وقتی بهت غذا میدی به زور قاشقو میگیری طرف من که مثلا منم بخورم و وقتی من الکی میخورم کلی ذوق میکنی. 

سرعت چها دست و پا رفتنت خیلی خیلی بالاست و بعضی وقتا اونقدر سریع میری که خنده مون میگیره.

همچنان عاشق دوچرخه تی ولی چون هوا سرد شده زیاد بیرون نمیبرمت واسه همین دوچرخه رو آوردیم خونه و هر روز کلی باهاش بازی میکنی. 

یاد گرفتی از کاناپه بالا بری و بعد بری رو دسته شو دست بزنی به پازل بابایی که رو دیواره سرعت بالا رفتنت اونقدر سریعه که امروز گذاشتم پیش کاناپه دو قدم رفتم اونورتر اونوقت بود که دیدم رو دسته ش ایستادیترسو.کلا عاشقه اینی که از هر جایی بالا بری فکر کنم تو آینده سخره نورد بشی با این استعدادی که تو بالا رفتن داریخنده.

از شعله های جلوی گازمون نمی تونیم استفاده کنیم چون در پایینه فر رو باز میکنی از دستگیرهی در فر آویزون میشی و دستتو دراز می کنی سمت شعله هاشغمگین.

هیچ علاقه ای به اسباب بازیات نداری شاید به زور در حد دو سه دقیقه بازی کنی.

وسیله ی مورد علاقه ت برای بازی سشواره!!! عاشق دو شا خه شی و  بارها به بابایی می گی (e) و  با دستت پریزو نشون میدی یعنی دوشاخه شو بزن به پریزخندونک و بابای بیچاره صد بار باید این کارو تکرار کنه سکوت.

نمی دونم چرا دیگه چیزی یادم نمیاد، فکر کنم خسته م بقیه شو سر فرصت اضافه می کنمآرام.

 

پسندها (9)

نظرات (6)

خاله مهتاب
6 مهر 94 1:02
افدییییین به تو گل پسره نااااز که انقدر باهوشی ماشالاااا.. مامانه کوروش اتفاقا من عااااشقه اون فیلمشم تو اینستا که میگه مامان و بابا..خییییلی ناز میگه..ماشالااابهت گل پسره نااااز...
خواهری
6 مهر 94 13:05
چقدر نازه خدا حفظش کنه
نیلوفر
7 مهر 94 15:58
سلام وای که دلم چقده تنگ شده بود،هزار ماشالا به کورش جونم،پیشرفتهات بی وقفه باشه عزیزم
مامان پدرام فینگیل
12 مهر 94 21:05
سلام به کوروش عزیزم دلم واست خیلی تنگ شده بود از دیدن عکس جدیدت واقعا تعجب کردم خیلی بزرگ و ناز شدی شاد باشی گل پسرم
کیان
23 مهر 94 9:14
کورش جون عکسهات یکی از یکی قشنگ تره . هزار تا لایک داره
کیان
23 مهر 94 9:16
خاله خیلی قشنگ مینویسید. وقتی مامان و بابا دارن وبتون رو می خونند یک لحظه فکر میکنند که دارید کارهای من رو توصیف میکنید